
Des de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà s’ha signat un conveni amb el Carnet Jove i la corporació de mitjans audiovisuals per oferir als socis del Club Super 3 entrades gratuïtes, i a les persones amb carnet jove un descompte per visitar 6 recursos turístics del Berguedà.
Aquestes ofertes ja estan disponibles a la pàgina del Club Super 3 i en breu també estaran disponibles pel Carnet Jove.
Aquesta iniciativa sorgeix del canvi en la gestió de diferents espais turístics de la comarca: La Torre de l’Amo de Viladomiu Nou i les esglésies de Sant Quirze de Pedret, el Monestir de Sant Llorenç, Sant Vicens del Rus, Sant Vicenç d’Obiols i Sant Sadurní de Rotges.
La Torre de l’Amo es gestiona des de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà des que es va tancar el consorci del Parc Fluvial, només podent oferir visites sota demanda (no hi havia un horari rutinari). Posteriorment, al 2016, el servei de patrimoni local de la Diputació de Barcelona (SPAL), va cedir la gestió de les cinc esglésies que aquest ens gestionava al Berguedà. Va ser llavors quan es va fer un concurs per la contractació de serveis de guiatge de visitants als 6 monuments (5 de la Diputació i a la Torre de l’Amo).
Aquest concurs el va guanyar l’empresa berguedana Dinamització del Patrimoni que va començar les visites als monuments el més de maig del 2016 amb un horari de visites regular, portant la gestió directament l’empresa concessionària.
Des de llavors s’han realitzat diferents accions per impulsar i donar a conèixer aquests recursos turístics de la comarca. En aquest sentit s’han canviat els plafons informatius que hi havia en cada recurs, s’ha creat una comissió de seguiment del contracte entre l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, el Consell Comarcal, els Ajuntaments implicats, la Diputació de Barcelona i l’empresa Dinamització del Patrimoni i també s’està treballant en l’elaboració de nous fulletons en diferents idiomes per fer difusió del patrimoni comarcal impulsat pel Servei de Turisme de l’ADB.
Comunicació / ADB
Sense respostes a “El Club Super 3 i el Carnet Jove promocionen els recursos turístics del Berguedà”