Es presenta una nova campanya comercial al Berguedà, amb la voluntat de incentivar i dinamitzar el comerç local que dona continuïtat a les actuacions conjuntes de les diferents associacions comercials de la comarca, a través de la Federació de Comerç del Berguedà, amb el suport de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i de tots els ajuntaments de les poblacions implicades.
“Per nosaltres és molt important que tot el sector comercial de la comarca estigui unit i comparteixi estratègies pel seu desenvolupament”, explica Xavier Orcajo, president de la Federació de Comerç.
En aquesta ocasió es proposen dues actuacions complementàries, el conjunt d’espectacles incloses dins el “Volteja l’estiu al Berguedà” i un joc interactiu anomenat “A la cerca de les obres perdudes”.
«Volteja l’estiu al Berguedà», és una campanya de dinamització comercial basada en espectacles al carrer, estàtics o itinerants, per tal de dinamitzar els diferents municipis, i que durant aquestes dates hi passin coses, engrescant a la població a que surti al carrer i gaudeixi de la comarca.
Es portaran a terme espectacles gratuïts de diverses modalitats d’arts escèniques com per exemple: circ, teatre, música, clowns… un dia entre juliol i agost a cada una de les poblacions que formen part de la Federació de Comerç del Berguedà (Bagà, Berga, Casserres, Gironella i Puig-Reig).
Segons Lluís Vall, president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà: “Som mediterranis, i a l’estiu tenim ganes de festa, de sortir a fora, de fer activitats, es per això que volem apropar-nos a la gent a peu de carrer, amb activitats i propostes festives per aportar valor afegit al procés de compres”.
Paral·lelament a aquests actes concrets, durant els mesos d’estiu, es podrà jugar a un joc interactiu de pistes, «A la cerca de les obres perdudes», que trobareu als aparadors de totes les botigues de la Federació. Aquest joc, de la tipologia scape room a l’aire lliure farà recórrer els eixos comercials de la nostra comarca buscant pistes mitjançant la lectura de codis QR.
El joc en sí, té com a fil conductor, les obres del pintor Berguedà Joan Ferrer. Aquestes han estat robades i el jugador, les ha de recuperar per tal de poder entrar dins d’un sorteig, o bé específic de cada població, o bé genèric de tota la comarca, per aquells que aconsegueixin realitzar el joc a totes cinc poblacions.
Segons Orcajo: “És important retenir el consum, fer arribar la nostra oferta a la població i que els berguedans i berguedanes decideixin consumir a casa seva. I sabem que aquest consum va molt lligat a l’oci i entreteniment. Per això proposem una volta pel Berguedà amb activitats lúdiques i culturals, perquè els nostres veïns i veïnes voltin per la comarca, gaudeixin de l’espectacle, dels nostres pobles i de la seva oferta comercial”.
Tota la informació estarà disponible a la web:
https://www.adbergueda.cat/empresa/projectes-d-empresa-en-curs/volteja-l-estiu-al-bergueda-2023
Sense respostes a ““Volteja l’estiu”, la nova campanya comercial del Berguedà”