
La consellera d’Administració General, la senyora Montserrat Badia, el tècnic informàtic i la cap de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell Comarcal del Berguedà van presentar divendres una sèrie de millores enfocades als ajuntaments del Berguedà i als seus ciutadans. El Divendres 13 d’abril, ja es van presentar aquestes novetats al personal dels ajuntaments que presta atenció al públic.
Els canvis introduïts volen transmetre el missatge que el Consell ha de començar als ajuntaments i viceversa. Es vol fomentar la interoperativitat, evitar desplaçaments i facilitar l’atenció ciutadana. Des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà s’ha centralitzat tota la informació i documentació. Es poden trobar els tràmits més habituals a http://www.bergueda.cat/oac.
La principal novetat és la reserva de cita amb alguns serveis que directament poden fer els ajuntaments i, en alguns casos, fins i tot els ciutadans. Només cal connexió a Internet i es pot reservar quin dia i hora vols que t’atengui aquell servei que necessites. Per exemple, un ciutadà ja pot demanar dia i hora de vista amb el CITE (Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers). Aquestes cites prèvies s’aniran ampliant a la resta de serveis.
El tràmit per demanar el descompte del Túnel del Cadí compta amb un apartat específic. Durant el 2017, per exemple, es van realitzar més de 10.000 tràmits presencials a la seu del Consell Comarcal del Berguedà. L’objectiu és evitar molts d’aquests desplaçaments i donar facilitats al ciutadà perquè pugui fer els tràmits sense haver d’anar al seu ajuntament o al Consell Comarcal.
Comunicació / Consell Comarcal del Berguedà
Sense respostes a “El Consell Comarcal del Berguedà millora l’oficina d’atenció ciutadana OAC”