Aquest dimarts dia 24 i també el dimecres 25 a les 6 de la tarda i al Pavelló vell de Berga, els cuidadors de la Patum Infantil comencen a apuntar als nens i nenes que volen participar a la Patum Infantil 2018. Aquest és el text que han penjat a la pàgina web de l’associació i que us expliquen els dubtes que pugueu tenir i us informen de com anirà la inscripció i sorteig:
Sorteig d’accés en comparsa
Quan es farà?
El dia 24 d’abril a les 18h. al Pavelló Vell de Berga, farem el sorteig d’aquells nens/es que vulguin participar en qualsevol comparsa i que no sigui la dels plens.
El dia 25 d’abril a les 18h. al Pavelló Vell de Berga, es farà el sorteig per la gent que vulgui fer de ple.
Tota la informació referent a tots els actes (dates i horaris) ho trobareu clicant aquí: http://www.patuminfantil.cat/2018/dates-i-horaris.html
No he fet la inscripció on-line… m’hi puc apuntar? Que he de fer?
Si no s’ha fet la inscripció on-line dins del termini estipulat, el que s’haurà de fer és anar el mateix dia de sorteig i dirigir-se a la taula que posi “Inscripcions” i apuntar-vos per fer el sorteig.
He fet la “Inscripció on-line” i sé quin dia hi he d’anar, però un cop allà, que s’ha de fer?
El dia del sorteig, us heu de dirigir a la taula que digui “Inscripcions on-line”. Un cop us toqui, s’ha de dir el nom del nen/a i verificar que les dades que tenim siguin correctes. Un cop tinguem la vostre afirmació us assignarem un número de sorteig.
El següent pas, és agafar l’alçada del menor perquè el programa la pugui tenir en compte segons el criteri de comparsa. Pel tema d’alçada, aquest any ficarem un monitor on aniran apareixent l’ordre que s’ha d’anar pujant a l’escenari.
Un cop tinguem l’alçada, arriba la part més important… saber quina comparsa vol fer el nen/a. Per aquest motiu, el menor tindria que saber que vol fer en base les opcions que se li comentarà. Un cop assignades les comparses, us haureu d’esperar a que procedim el sorteig final.
Clica aquí per poder veure els requisits d’accés a comparsa.
Com més clar es tinguin les comparses que el menor vulgui fer (com per exemple 1r tabal, 2n Guita Xica, 3r Nans…), més ràpids podrem anar!
Fa falta aportar algun document per a la verificació de dades el dia del sorteig?
A diferència de l’any passat, no fa falta aportar cap tipus de document. En el cas que el nen/a entri en comparsa, com que s’haurà d’adjuntar tot un conjunt de dades, farem nosaltres les verificacions corresponents.
Volem provar sort en entrar en comparsa i si no s’entra, el nen/a vol fer de ple.
És important que a l’hora en que assignem les comparses, el nen digui que vol fer de ple, perquè així li podrem assignar perquè pugui participar en el sorteig que es farà l’endemà. Si es fa aquest pas, no farà falta que el menor hagi de venir per agafar l’alçada ni fer cap tipus de verificació. Només tenint en mà el tiquet del 1r dia que s’ha apuntat, serà suficient perquè us puguem entregar tota la documentació per si li és assignada una plaça a través de sorteig.
Ens ha tocat una plaça!! I ara que s’ha de fer?
Si el vostre nen/a ha estat afortunat en poder participar la Patum Infantil d’enguany, a continuació us expliquem el que s’ha de fer:
Documentació
Us farem arribar diferents formularis per fer oficial la inscripció. Tots els fulls que us donem s’haurà de complimentar i a la vegada adjuntar una fotocopia del DNI del menor i entregar-ho tot el dia i lloc estipulat.
Lloc d’entrega de la documentació
Podeu entregar tota la documentació a la Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Berga. Està dins de l’Ajuntament a la planta baixa. Durant els dies del 1 al 4 de Maig de 8 a 15h.
Es pot perdre la plaça si falten dades o no s’adjunta fotocòpia del DNI?
SI, es pot perdre la plaça. Per qualsevol dubte, a part de que tot serà explicat el mateix dia que s’entregui la documentació i que us respondrem a tots els dubtes que siguin plantejats, podeu contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte d’aquesta web.
Formació del foc… l’he de fer?
El curset del foc és obligatori tenir-lo fet sempre i quan es formi part d’una comparsa de foc (Maces, Guites, Plens). Si s’ha cursat en alguna edició anterior de la Patum Infantil, nosaltres ho sabem i si és així, no farà falta fer-lo de nou. En cas contrari, s’haurà de presentar el dissabte 12 de Maig a les 18h al Pavelló de Suècia per realitzar-lo.
El nen/a està en la comparsa de maces o de les guites o dels plens.
L’ha de fer obligatòriament. A menys que ens consti que el tingui fet.
L’acompanyant de ple l’ha de fer?
Evidentment. Està en una comparsa de foc i a més, és el responsable del menor durant el salt. No obstant, igual que el cas anterior, si nosaltres tenim constància que està fet, no farà falta que el faci de nou.
El nen/a està en una altre comparsa, o sóc una persona que està interessat a fer-lo.
Si el voleu fer, en ser gratuït, podeu venir.
Més informació a: http://www.patuminfantil.cat
Sense respostes a “Els dies 24 i 25 d’Abril es fa el sorteig i assignació de tasques als nens i nenes que vulguin participar a la Patum Infantil.”